خرید از سراسر دنیا


» چطور اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم

چطور اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم

افزایش اعتماد به نفس

اعتماد به نفس سنگ بنای رهبری است. اگر به خود اعتقاد ندارید ، دیگران چگونه می توانند به شما ایمان بیاورند؟ در اینجا هفت روش وجود دارد که به شما یاد میدهیم چطور اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم.

1. عقاید خود محدود کننده را تحت فشار قرار دهید.

ما در دوران کودکی فکر می کنیم می توانیم دنیا را تسخیر کنیم ، اما در جایی بین کودکی و بزرگسالی ، اشتیاق و تمایلات طبیعی ما به رویای بزرگ تحقیر شده است. والدین و معلمین شروع به تحمیل اعتقادات خودشان می کنند.

چگونه کاری کنیم که برای شما مفید باشد:

با قرار گرفتن در معرض موقعیت های مختلف و عبور از شرایط ناخوشایند محدودیت های خود را پیدا کنید . به محض اطمینان به خود ، از آنچه می توانید به دست آورید متعجب خواهید شد.

2. هرگز حافظه را با واقعیت ها اشتباه نگیرید.

حافظه ما اطلاعاتی را که دقیقاً به ما ارائه می شود ذخیره نمی کند. در عوض ما اصل تجربه را استخراج می کنیم و آن را به روش هایی ذخیره می کنیم که بیشترین حس را برای ما داشته باشد. به همین دلیل است که افراد مختلفی که شاهد یک واقعه هستند اغلب نسخه های مختلفی دارند.

مغز شما تعصب تأیید داخلی دارد. این بدان معنی است که اطلاعاتی را ذخیره می کند که با اعتقادات ، ارزش ها و تصویر شخصی شما سازگار باشد. این سیستم حافظه انتخابی باعث می شود مغز بیش از حد از اطلاعات بار نیاید.

بنابراین تشخیص دهید که حافظه شما همیشه اطلاعات دقیق را در اختیار شما قرار نمی دهد. به عنوان مثال اگر اعتماد به نفس پایینی دارید ، مغز شما تمایل به ذخیره اطلاعاتی دارد که عدم اعتماد به نفس شما را تأیید می کند. این همان چیزی است که شما در مورد یک رویداد خاص به یاد می آورید.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

چگونه کاری کنیم که برای شما مفید باشد:

واقعیت های خاطره ای را که دارای اعتقادات محدودکننده خود است بار دیگر مرور کنید و سعی کنید دیدگاه دقیق تری نسبت به این واقعه بدست آورید. با دیگران صحبت کنید که ممکن است دیدگاه دیگری داشته باشد.

3. با خود صحبت کنید.

این ممکن است دیوانگی به نظر برسد ، اما موثر است. صحبت با خود می تواند شما را باهوش تر ، حافظه شما را بهبود بخشد ، به شما در تمرکز و حتی افزایش عملکرد ورزشی کمک کند. مستند The Human Brain ادعا می کند که ما هر دقیقه بین 300 تا 1000 کلمه با خود می گوییم. در نیروی دریایی و نیروهای ویژه آمریکا، از نیروی گفتگوی مثبت به عنوان راهی برای گذراندن اوقات سخت استفاده می کنند.

به عنوان مثال با آموزش دادن به تازه استخدام شده ها كه از نظر ذهنی خشن باشند و با خود صحبت مثبت كنند ، آنها می توانند یاد بگیرند كه چگونه ترس ناشی از سیستم لیمبیك مغز ، بخشی اولیه از مغز را كه به ما كمك می كند تا از عهده اضطراب برآییم ، كنار بگذاریم.

چگونه کاری کنیم که برای شما مفید باشد:

مثبت باشید ، زیرا نحوه گفتگو با خود در پاسخ عصبی زیست شناختی شما به آن تأثیر می گذارد. وقتی می گویید ، من می دانم که در اینجا چه کاری باید انجام دهم یا کارها را به جای یک مشکل به عنوان یک چالش می بینم ، شما پاسخ خود را به یک پاسخ مثبت تبدیل کرده اید.

4- برای غلبه بر منفی نگری خود مثبت بیندیشید .

از روزهای اولیه ، بشر ناهار خوردن را یاد گرفت و ما را برای هزاران سال از خطر در امان نگه داشته است. اما هر چیز جدید یا متفاوت تهدیدی برای بقای ما نیست. این جهتگیری منفی می تواند باعث کاهش اعتماد به نفس ما شود زیرا ما سخت گیر هستیم که به همه کارهایی که اشتباه انجام داده ایم توجه کنیم.

چگونه کاری کنیم که برای شما مفید باشد:

1.برای مقابله با هر فکر منفی با پنج افکار مثبت همراه شوید

2.قبل از اینکه به فکر مثبت بعدی بروید ، بگذارید هر فکر مثبت 20 ثانیه بماند

3.احساسات خوب و بد را هم بپذیرید

4.سعی نکنید موارد منفی را سرکوب کنید

5.احساسات را برای آنچه واقعاً هستند برچسب بزنید و ادامه دهید. وارد گفتگوی درونی درباره احساسات منفی نشوید زیرا در این صورت قدرت آن بیشتر می شود.

5- سطح کنجکاوی خود را بالا ببرید.

کنجکاوی یک ویژگی مهم بکه در تحقیقات انجام می شود.

کنجکاوی پایه رشد کل زندگی است. اگر کنجکاو بمانیم ، می توانیم آموزش ببینیم و ذهن و قلب ما هر روز بزرگتر می شود. ما می توانیم ذهن مبتدی خود را همیشه با نگاه به جلو و کشف تجربیات جدید و کشف اطلاعات جدید حفظ کنیم.

چگونه کاری کنیم که برای شما مفید باشد:

سوال کنید و کنجکاو باشید زیرا:

ذهن شما را به جای انفعال فعال می کند

این شما را تشویق می کند که نسبت به ایده های جدید بیشتر رعایت کنید

این جهان ها و امکانات جدیدی را باز می کند.

پاسخی ماجراجویانه ایجاد می کند که شما را به سمت جدیدی سوق می دهد.

منبع: success.com


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده