خرید از سراسر دنیا


» چطور در خانه اسلایم درست کنیم؟

چطور در خانه اسلایم درست کنیم؟

آموزش تهیه اسلایم

در زیر دو دستور العمل محبوب ساخت اسلایم را توضیح دادم .با استفاده از این دستور العمل های ساده، به راحتی در خانه اسلایم درست کنید.

 دستور تهیه اسلایم آسان که در زیر ذکر شده است، به شما روش تهیه دو اسلایم بدون بوراکس و بدون چسب را نشان می دهد. در عوض ، آنها از مواد خانگی مانند شیر بدون چربی و نشاسته ذرت استفاده می کنند تا به مواد شگفت انگیز و صدفی تبدیل شوند. اگر به دنبال یک دستور اسلایم بدون بوراکس هستید با ما همراه باشید.


دستور العمل ساده و آسان اسلایم

اگر فکر می کنید چطور بدون بوراکس اسلایم درست کنید ، این دستور العمل اسلایم گزینه بسیار خوبی است. این ماده لزج از شیر بدون چربی ، سرکه و جوش شیرین ساخته شده است!

آنچه شما نیاز دارید:

شیر بدون چربی

سرکه

جوش شیرین

فیلتر قهوه

روش انجام کار

7 قاشق غذاخوری شیر بدون چربی در یک فنجان بریزید و 1 قاشق غذاخوری سرکه

به شیر اضافه کنید. مخلوط را به آرامی هم بزنید تا مواد جامد تشکیل شود.

اجازه دهید مواد جامد ته تهنشین شوند و سپس با استفاده از یک فیلتر، مایع را خالی کنید

فیلتر قهوه بهترین کار را می کند. چند دقیقه اجازه دهید مواد مایع تخلیه شوند.

¼ قاشق چای خوری جوش شیرین را به مواد جامد اضافه کرده و با هم ورز دهید تا مخلوطی لزج از شیر ایجاد شود.

وقتی سرکه را به شیر اضافه کردید ، باعث شد پروتئین شیر ، کازئین که یک پلیمر نیز است ، از قسمت مایع شیر جدا شده و تهنشین شود و مواد جامد تشکیل دهد. از کازئین در چسب ، رنگ و حتی پلاستیک استفاده می شود. جوش شیرین اسید اضافه شده را خنثی می کند ، که باعث می شود کازئین به شکل مایع خود برگردد.


دستوردوم اسلایم بدون بوراکس یا چسب

روش کار

در کاسه پلاستیکی ، مقدار کمی آب و نشاسته ذرت را با هم مخلوط کرده که شبیه خامه سنگین باشد و قوام عسل داشته باشد. نسبت تقریبی نشاسته ذرت به مخلوط آب 2 فنجان نشاسته ذرت به 1 فنجان آب است. پس بهتر است ابتدا با آب کمتری شروع کنید و آرام آرام آن را اضافه کنید تا به قوام مورد نظر برسد.

پس از تهیه مخلوط ، دست خود را به آرامی روی سطح مخلوط آب نشاسته ذرت قرار دهید. باید توجه داشته باشید که دست شما مانند آنچه انتظار دارید در مخلوط فرو می رود.

مخلوط نشاسته ذرت و آب را مشت کنید. ماده را محکم بزنید و مشت را سریع عقب بکشید. آیا این ماده همه جا پاشیده است یا در کاسه باقی مانده است؟ اگر پاشیده شد ، نشاسته ذرت بیشتری اضافه کنید.

جریان و حرکت مایعات تحت تأثیر ویسکوزیته یا چسبندگی و ضخامت آن است. شن روان و مخلوط نشاسته ذرت و آب هر دو مایعات غیر نیوتنی هستند. ویسکوزیته غیر نیوتنی با توجه به نوع نیرو وارد شده تغییر می کند. گرانروی مایعات نیوتنی (مانند آب و عسل که از قانون ویسکوزیته نیوتون پیروی می کنند) فقط به دما و فشار مایع بستگی دارد ، نه نیرویی که به آن وارد می شود. به عنوان مثال ، عسل گرم (چسبناک کمتر) بسیار آزادتر از عسل سرد (چسبناک تر) جریان دارد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده