خرید از سراسر دنیا


» چطور در اجتماع جذاب باشیم

چطور در اجتماع جذاب باشیم

چطور جذاب باشیم

برای جلب توجه مردم نیازی نیست که یک میلیاردر باشید ، یا مدیر عامل شرکت یا یک فضانورد باشید - فقط می توانید خودتان باشید.

 مساله این است که بدانید چگونه خصوصیاتی را در خود تقویت کنید که شما را از فرد کنار خود متفاوت می کند.

1.مهارت جدید کسب کنید

برای کمک به خود در هر شرایطی اطمینان حاصل کنید که افراد دیگر شما را جذاب می دانند. به همین دلیل کاربر Quora آنتونی ن. لی پیشنهاد می کند تا آنجا که می توانید مهارت های مفید را از طراحی وب تا خیاطی فرا بگیرید.

به این ترتیب ، شما همیشه یک فرد جذاب خواهید بود ، خواه یک دوست نیاز به ایجاد یک وب سایت برای تجارت جدید خود داشته باشد یا یک پتو برای خواهرزاده یا کودک خود.

 2.کنجکاو باشید

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

یکی از راه های اطمینان از جالب نبودن این است که خود را در برابر نظرات و دیدگاه های مختلف قرار دهید. درعوض ، شما باید فعالانه به دنبال ایده ها و تجربیات جدید باشید که نحوه تفکر و احساس شما را تغییر دهد.

سودیر دسایی یک طرفدار "یادگیرنده مادام العمر" است. او می نویسد : "ذهن خود را باز نگه دارید ، کنجکاو باشید. برای تعمیق و گسترش دیدگاه های خود چیزهای جدید بیاموزید. " 

3.بیاموزید که چگونه یک داستان خوب بگویید

شاید شما انبوهی از اطلاعات و تجربیات را جمع آوری کرده باشید، اما نتوانید آنها را با افراد دیگر در میان بگذارید.

به همین دلیل است که مارکوس گدولد می گوید  شما باید یاد بگیرید که چگونه یک داستان نویس باشید: "شما فقط هر آنچه را که در ذهن دارید به زبان نیاورید، هدفمند، آن را شکل دهید تا جالب شود. … شروع کنید به فکر کردن در مورد زندگی خود به عنوان هدیه ای که می توانید به دیگران بدهید. آن را در بهترین کاغذی که می توانید پیدا کنید بنویسید. "

جالب توجه است ، تحقیقات اخیر نشان داد مردانی که می توانند داستان خوبی تعریف کنند نیز توسط زنان جذاب تر دیده می شوند. نویسندگان این تحقیق می گویند این احتمالاً به این دلیل است که ممکن است داستان نویسان ماهر برای تأثیرگذاری بر دیگران، یا کسب اقتدار موقعیت بهتری داشته باشند.

4.گوش کنید و دلسوزی کنید

تعداد قابل توجه از کاربران ذکر کرده اند که یکی از راه های خوب علاقه به دیگران است.

این ایده توسط دیل کارنگی در کتاب پرفروش خود در سال 1936 " چگونه دوست پیدا کنیم و بر مردم تأثیر بگذاریم " رواج پیدا کرد . 

کوئنتین هاردی ، گوگلر و سردبیر سابق نیویورک تایمز می نویسد: با دقت به دیگران گوش فرا دهید و با کمال مهربانی سعی کنید انگیزه ها و اقدامات آنها را درک کنید. تعداد کمی از ما واقعاً در این زمینه تبحر داریم. اگر همه با دقت کافی به آنها گوش دهیم ، تجربه در زندگی مان تقریباً بینهایت می شود.

5.سوالات خوبی بپرسید

در یک مهمانی لازم نیست چیزهای زیادی درباره خود بگویید تا مردم باور کنند که شما جذاب هستید. درعوض ، آنها را درگیر گفتگوی عمیق درباره سبک زندگی خود کنید .

استفانی ورداواس می گوید: در صورت لزوم درباره آنها و علایق و اولویت آن ها سوالات متفکرانه (نه کنجکاو) بپرسید. واقعاً به جوابها گوش دهید. با تأمل بیشتر جواب سوالات را دنبال کنید.

با پرسیدن این سوالات ساده ، به هر حال ممکن است در نهایت آشنایان جدید خود را تحت تأثیر قرار دهید.




فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده