ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چطور ثروتمند شویم؟

چطور ثروتمند شویم؟

ثروتمند شدن

همه ما آرزو می کنیم که بتوانیم ثروتمند باشیم. برای بیشتر ما، این یک رویای دور است که سرانجام، ممکن است بتوانیم خود را به میلیونرهای خودساخته تبدیل کنیم. شما هرگز برای شروع ثروت سازی خیلی پیر نیستید ، اما اگر از جوانی شروع کنید، توانایی بسیار بیشتری برای جمع آوری ثروت دارید و زمان بیشتری دارید که ثروتمند بزرگتری شوید.

همانطور که گفته شد، زندگی در 20 و 30 سالگی شما خالی از چالش نیست. ممکن است بدهی دانشجویی، شغلی پرتنش و ده ها مورد ناشناخته داشته باشید که شما را از انجام هر کاری که می خواهید برای سریع تر ثروتمند شدن استفاده کنید، بازمی دارد. هیچ راهی ساده برای تضمین آینده غنی برای خود وجود ندارد، اما این هفت استراتژی می تواند در انجام این کار در حالی که هنوز جوان هستید به شما کمک میکند.

1. تعلل نکنید

حماقت جوانان این باور است که همیشه وقت کافی برای همه چیز وجود دارد. جوانان غالباً معتقدند که بازنشستگی یا ایجاد ثروت چیزی است که بعداً در زندگی به وجود می آید و بیشتر مشغول نگرانی های حال هستند. متأسفانه، این اغلب منجر به چرخه ای می شود "آه ، من باید ماه بعد این کار را انجام دهم" ، ماه به ماه ، تا اینکه قبل انجام آن، شما 10 سال بزرگتر شده اید و یک دهه رسیدن به علاقه جالب توجه خود را از دست داده اید. اولین قدم توقف تأخیر است. پس انداز و سرمایه گذاری ترسناک است، اما هرچه مدت زمان بیشتری تعلل کنید، مزایای کمتری خواهید داشت.

2. بدانید که هیچ جادویی وجود ندارد

استفاده من از کلمه "رازها" در عنوان این مقاله ممکن است شما را به امید یک راه حل تضمینی، تقریباً جادویی برای ثروتمند شدن ، به اینجا بیاورد. بیشتر از آنچه خرج کرده اید، استفاده کنید و از مازاد آن برای سرمایه گذاری هوشمندانه استفاده کنید. چگونگی سرمایه گذاری به شما بستگی دارد (با چند نکته در زیر) ، اما هدف آشکار این است که سرمایه گذاری کنید که احتمال درآمدزایی بیشتر شما در آینده زیاد باشد. بله راه های دستیابی به این هدف، کسب درآمد بیشتر، هزینه کمتر و سرمایه گذاری عاقلانه تر است.

3. روی خود سرمایه گذاری کنید

هدف بعدی شما باید سرمایه گذاری روی خودتان باشد. شما بهترین منبعی هستید که برای جمع آوری ثروت دارید. سرمایه گذاری در خود به معنای صرف وقت بیشتر در تحصیلات، اصلاح مهارت های خود و سعی برای ملاقات با افراد جدیدی است که ممکن است به شما در رسیدن به اهداف خود کمک کنند. هرچه تحصیلات ، مهارت ، باتجربه بودن و ارتباط شما بیشتر باشد ، فرصت های با ارزشتری نیز در اختیار شما قرار می گیرد ، که به معنای حقوق بالاتر و گزینه های بیشتر برای شما است، هر دو به شما کمک می کنند تا بنیان مالی قوی تری ایجاد کنید.

4. بودجه ایجاد کنید

3 نکته زیر را بخاطر بسپارید: درآمد بیشتری کسب کنید ، هزینه کمتری خرج کنید و هوشمندانه سرمایه گذاری کنید. با توجه به درآمد پیش بینی شده و هزینه های جاری ، بودجه مفصلی برای خود اختصاص دهید. محدودیت های مشخصی را برای هزینه های خود تعیین کنید و دقیقاً مراقب باشید که بیشتر پول شما کجا می رود - ممکن است از بعضی از مواقع که بیشترین هزینه را در آنها هدر می دهید تعجب کنید. پس از شناسایی ، می توانید بودجه خود را اصلاح کنید تا کمترین هزینه را داشته باشید و بقیه را به یک برنامه پس انداز یا سرمایه گذاری هدایت کنید.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

5. بدهی خود را پرداخت کنید

قبل از شروع منظم پس انداز و سرمایه گذاری ، معمولاً بهتر است بدهی هایی را که دارید پرداخت کنید. بدهی کارت اعتباری ، بدهی دانشجویی و حتی وام خودرو می تواند نرخ بهره سنگینی را به همراه داشته باشد که شما را به سمت پایین سوق می دهد، اقساط ماهیانه که درآمد شما را کاهش میدهد و سود اضافی و جریمه هایی را که حتی پول بیشتری در آینده از شخص شما می گیرد افزایش می دهد. خلاص شدن از بدهی خود را در اولویت اول قرار دهید.

6. ریسک کنید

شما جوان هستید. سالهای زیادی در پیش دارید. اکنون زمان ریسک پذیری است. در فرصت های سهام با ریسک بالاتر و بازده بالاتر سرمایه گذاری کنید. اقدام به فعالیت های جدید و فرصت های جدید کنید. اگر همه چیز به سمت خوبی پیش نرود ، وقت کافی برای جبران آن خواهید داشت. بیشتر افراد ثروتمند به شما می گویند یکی از بزرگترین کلیدهای موفقیت آنها ، ریسک حساب شده است. اکثر مردم از مسیر ایمن پیروی می کنند ، بنابراین اگر می خواهید از بقیه جدا شوید ، باید چیز جدیدی را امتحان کنید.

7. متنوع سازی کنید

حتی اگر ریسک پذیری یک استراتژی درآمدزا در 20 و 30 سالگی شما باشد ، اما ایده خوبی است که تلاش های خود را متنوع کنید. فقط یک مجموعه مهارت یا یک مجموعه ارتباط حرفه ای ایجاد نکنید. به یک نوع سرمایه گذاری اعتماد نکنید و تمام پس انداز خود را در یک کار وارد نکنید. در عوض، سعی کنید چندین راه درآمد تنظیم کنید، چندین طرح پشتیبان برای اهداف و مشاغل خود ایجاد کنید. این از شما در برابر ضررهای فاجعه بار محافظت می کند ، و شانس شما را برای بزرگ شدن در یکی از مشاغل خود افزایش می دهد.

با به کارگیری کامل این هفت راز ، قادر خواهید بود بدون توجه به اینکه در کجای زندگی هستید ، شروع به جمع آوری ثروت کنید. بله ، اولین قدم ها دشوار است - پرداخت بدهی ، ایجاد اعتبار ، ایجاد نمونه کارها برای سرمایه گذاری و غیره - اما اگر این کار را زود و به درستی انجام دهید ، بعداً خود را برای یک موفقیت بزرگ مالی آماده خواهید کرد .




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده