ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چطور ارز بیت کوین بخریم؟

چطور ارز بیت کوین بخریم؟

بیت کوین دنیا را به طوفان کشاند زیرا از تاریکی به حدود 20 هزار دلار ارزش هر سکه در سال 2017 رسید. بازارهای ارز رمزنگاری شده از آن رکورد بالا کمی آرام شده اند ، اما بسیاری از مبلغین بیت کوین هنوز ادعا می کنند که بیت کوین ارز آینده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کار بیت کوین و بهترین مکان ها برای خرید بیت کوین ، این مطلب را دنبال کنید.

اول از همه ، آیا به اطلاعات پیش زمینه در مورد اینکه بیت کوین چیست نیاز دارید؟ این یک ارز دیجیتال است که بیشتر برای خریدهای آنلاین و به عنوان یک سرمایه گذاری استفاده می شود ، البته یک ارز بسیار خطرناک. توسط هیچ دولتی حمایت نمی شود. شما می توانید آنها را با دلار یا تقریباً هر ارز دیگری خریداری کنید.

بیت کوین بسیار بی ثبات است در حالی که برخی از داستان های مردم در مورد ثروتمند شدن بیت کوین در سال 2017 وجود دارد ، بسیاری از مردم با سقوط از اوج خود ضرر کردند. برخی از مردم فکر می کنند که ارزش آن 1 میلیون دلار یا بیشتر خواهد بود در حالی که دیگران کل سیستم را یک تقلب آماده سقوط می دانند.

هنگام خرید بیت کوین ، به مکانی برای ذخیره آنها احتیاج دارید. این می تواند کیف پول دیجیتال آنلاین متصل به حسابی باشد که در آن خرید و فروش می کنید ، برنامه ای در رایانه یا دستگاه فیزیکی که به رایانه وصل می کنید.

می توانید بیت کوین را منتقل کرده و از آنها برای خرید در برخی فروشگاه های کمیاب در و آفلاین استفاده کنید. اما هنگام معامله در بیت کوین ، هنگام خرید و فروش سکه ها و ارزهای دیگر و حتی انتقال به کیف پول های دیجیتال دیگر، مراقب باشید.

بنابراین ، از کجا می توانید بیت کوین بخرید؟ برای یافتن بهترین مکان ها برای گرفتن بیت کوین امروز به ادامه مطلب بروید.

Coinbase بزرگترین و معتبرترین پلتفرم بیت کوین در ایالات متحده است. هم ارز و هم کیف پول را در یک جا ارائه می دهد ، و آن را به یکی از آسانترین مکانها برای شروع با بیت کوین تبدیل می کند. همچنین از Bitcoin Cash ، Ethereum و Litecoin پشتیبانی می کند.

پس از ثبت نام و اتصال حساب بانکی خود ، می توانید به راحتی وجوه خود را به حساب خود منتقل کرده و از آن خارج کنید و آنها را به بیت کوین تبدیل کنید و به دلخواه به دلار برگردانید. برای معاملات، ایالات متحده از طریق حساب بانکی یا کیف پول USD Coinbase درصد متغیر کارمزد 1.49٪ دریافت می کند. خریدهای دارای کارت اعتباری یا نقدی با هزینه ثابت 3.99٪ افزایش می یابد.

کیف پول Coinbase بسیار ایمن است ، شما میتوانید از طریق برنامه وب یا برنامه تلفن همراه به آن دسترسی پیدا کنید ، از احراز هویت دو عاملی استفاده می کند و پشتیبان های دیجیتالی و کاغذی داده های اضافی را "در صندوق های امن" نگه می دارد. به علاوه ، مانده های نقدی در برابر سرقت، تا سقف 250 هزار دلار بیمه می شود. علاوه بر این، Coinbase  نود و هشت درصد از ارزهای مشتری را به صورت آفلاین نگه می دارد تا از هکرهای مخرب در امان بماند. این شواهد دیگری است که نشان می دهد چرا Coinbase در ارزهای دیجیتال در ایالات متحده پیشتاز است.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده