دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» چطور تشخیص دهیم حساب واتساپ ما هک شده است؟

چطور تشخیص دهیم حساب واتساپ ما هک شده است؟

حساب واتساپ ما هک شده است؟

همانطور که می دانیم پیام رسان WhatsApp محبوب ترین برنامه پیام رسانی برای تلفن های هوشمند و رایانه شخصی است. میلیون ها کاربر روزانه از این برنامه برای مکالمات آنلاین استفاده می کنند.روزانه در واتس آپ هزاران فایل متنی، عکس، فیلم و … بین کاربران منتقل می شود و با توجه به محبوبیت واتس آپ می توان گفت در هر اکانت واتساپ اطلاعات بسیاری ذخیره شده است و امن نگه داشتن این اطلاعات برای کاربران مهم است. این همچنین بدان معنی است که هر روز تعداد زیادی تلاش برای هک انجام می شود. همه به این فکر می کنند که چگونه چت های واتساپم را ایمن کنم.

آیا نگران امنیت حساب WhatsApp خود هستید یا خیر ؟ اگر بله ، پس نگران نباشید زیرا با دنبال کردن مراحل من به راحتی می توانید از حساب WhatsApp خود محافظت کنید.

چگونه بفهمیم WhatsApp من هک شده است

اکنون قصد دارم چند روش ارزشمند را با شما در میان بگذارم. با استفاده از این روش ها می توانید به راحتی از حساب WhatsApp خود محافظت کنید. اگر فکر می کنید که آیا می توان Whatsapp را از راه دور هک کرد یا می توان Whatsapp را در Android یا از طریق آیفون هک کرد ، پس از خواندن روش های من می توانید از امنیت و امنیت Whatsapp خود اطمینان حاصل کنید.

روش شماره 1 - وب واتس اپ

Whatsapp web ویژگی جدید Whatsapp است و این ویژگی به شما کمک می کند تا به حساب Whatsapp خود در رایانه دسترسی پیدا کنید. شما باید کد QR را از طریق تلفن همراه اسکن کنید ، سپس می توانید به راحتی و در زمان واقعی به حساب Whatsapp خود در رایانه دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید با استفاده از این برنامه به نام "Whatscan For WhatsApp Web" به حساب whatsapp خود در تلفن های همراه دیگر دسترسی پیدا کنید . این برنامه به شما کمک می کند تا از طریق چندین تلفن هوشمند به حساب whatsapp خود دسترسی پیدا کنید ، شما فقط باید کد QR را از حساب اصلی whatsapp اسکن کنید.

راه حل

ورود به سیستم Whatsapp Web خود را از حساب اصلی whatsapp خود بررسی کنید. اگر در آنجا دستگاه غیرمجاز پیدا کردید ، فقط کافی است همه آن وسایل غیرمجاز را از Whatsapp Web حذف کنید. با حذف همه دستگاه ها ، می توانید خود را در برابر این واتساپ هک شده محافظت کنید.

روش شماره 2 - استخراج پیام ها از پرونده های من

هکرها از این روش برای کپی کردن پیام های whatsapp شما از دستگاه و ایمیل در شناسه ایمیل دیگری استفاده می کنند. آنها می توانند با کپی کردن برخی از پرونده ها از پوشه Whatsapp ، تمام پیام های whatsapp شما را بخوانند.

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

راه حل

از برنامه Locker در WhatsApp و تلفن خود استفاده کنید. با استفاده از قفل برنامه می توانید هر برنامه یا تلفنی را قفل کنید. بنابراین وقتی هکر سعی می کند آن فایل های ذخیره شده را از My Files کپی کند ، باید ابتدا قفل تلفن شما را که قبلاً توسط شما قفل شده باز کند.

روش شماره 3 - برنامه های جاسوسی

برنامه هایی وجود دارد که در تلفن شما نصب می شود می تواند از هر فعالیت شما جاسوسی کند. با استفاده از برنامه های جاسوسی هرکسی به راحتی می تواند تلفن شما را هک کند نه تنها به WhatsApp بلکه به بسیاری از برنامه ها ، عکس ها ، فیلم ها ، پرونده های ذخیره شده در تلفن همراه شما دسترسی دارد.

راه حل

همیشه بررسی کنید که برنامه ناشناخته ای در تلفن تان ذخیره نکنید.

WhatsApp اکنون ویژگی تأیید دو مرحله ای را فعال می کند. همانطور که می دانیم Whatsapp بسیار محبوب است اما این درست است که هکرها نیز هر روز سعی می کنند اطلاعات بیشتری بدست آورند. بنابراین باید هنگام استفاده از Whatsapp آگاهی بیشتری داشته باشید.

روش شماره 4- صداهای عجیب در بک گراند گوشی

یکی دیگر از علامت هایی که می توان از طریق آن به هک شدن واتساپ پی برد این است که در زمان برقراری تماس صداهایی نظیر کلیک کردن، بوق و … به گوش می رسد.

دلیل ایجاد این صداها این است که این نرم افزار های ردیابی و جاسوسی علاوه بر اکانت واتس آپ می توانند به دیگر اطلاعات گوشی نیز دسترسی پیدا کنند. یکی از راه های دسترسی به این اطلاعات این است که تماس ها توسط این نرم افزارها ضبط شود؛ به همین دلیل در زمان ضبط شدن تماس ها ممکن است صداهایی عجیب نظیر کلیک کردن، بوق و … شنیده می شود.



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده