خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چطور در خانه مدیتیشن انجام دهیم؟

چطور در خانه مدیتیشن انجام دهیم؟

مدیتیشن در خانه

مدیتیشن به من کمک می کند تا سایر عاداتم را شکل دهم و با آرامش ، تمرکز ، نگرانی کمتری نسبت به ناراحتی ، قدردانی و توجه بیشتر به همه چیز در زندگی ام داشته باشم من با کامل شدن فاصله زیادی دارم، اما به من کمک کرده است تا مسیری طولانی را طی کنم.

احتمالاً از همه مهمتر ، این به من کمک کرده است که ذهن خودم را درک کنم.

بنابراین ... من این عادت را بسیار توصیه می کنم. و گرچه نمی گویم آسان است ، اما می توانید با تمرین کم شروع کنید و بهتر و بهتر شوید. در ابتدا انتظار خوب بودن را نداشته باشید - به همین دلیل است که به آن "تمرین" می گویند!

این نکات برای کمک به شما برای متخصص شدن نیستند ... آنها باید به شما کمک کنند تا شروع کنید و ادامه دهید لازم نیست همه آنها را یک باره پیاده کنید - چند مورد را امتحان کنید، به این مقاله برگردید ، یکی دو مورد دیگر را امتحان کنید.

  1.  فقط دو دقیقه بنشینید . این خیلی آسان به نظر می رسد ، فقط دو دقیقه مراقبه. عالی است فقط با دو دقیقه در روز و به مدت یک هفته شروع کنید. اگر خوب پیش رفت ، دو دقیقه دیگر افزایش دهید و این کار را به مدت یک هفته انجام دهید. اگر همه چیز خوب پیش برود ، با افزایش در هر زمان ، در ماه 2 روز به مدت 10 دقیقه مراقبه خواهید کرد ، که بسیار شگفت آور است! 
  2. سعی کنید فراموش نکنید که این کار را هرروز انجام دهید. در عوض ، برای هر روز صبح هنگام برخاستن یادآوری تنظیم کنید و یادداشتی را بنویسید که "مدیتیشن کنید".
  3. در چگونگی گرفتار نشوید - فقط این کار را انجام دهید . اکثر مردم نگران این هستند که کجا بنشینند ، چگونه بنشینند ، از چه کوسنی استفاده کنند ... این همه خوب است ، اما شروع کار آنقدرها مهم نیست. فقط با نشستن روی صندلی یا روی کاناپه شروع کنید. یا روی تخت خود اگر روی زمین راحت هستید ، چهار پا بنشینید. به هر حال در ابتدا فقط دو دقیقه است ، پس فقط بنشینید. بعدا می توانید نگران بهینه سازی آن باشید تا مدت طولانی تری راحت باشید ، اما در ابتدا خیلی مهم نیست ، فقط جایی آرام و راحت بنشینید.
  4. احساس خود را بررسی کنید . هنگامی که برای اولین بار در جلسه مراقبه خود قرار گرفتید ، به سادگی بررسی کنید تا احساس خود را ببینید . بدن شما چه حسی دارد؟ کیفیت ذهن شما چیست؟ مشغول؟ خسته شدی؟ مشتاق؟ 
  5. نفس های خود را بشمارید . اکنون که در آنجا مستقر شده اید ، توجه خود را به نفس خود معطوف کنید. فقط کافی است توجه خود را روی نفس خود بگذارید و هوا را از طریق بینی خود را به سمت ریه ها دنبال کنید. همانطور که نفس اول می کشید "یک" را بشمارید ، و هنگامی که نفس بعدی می کشید "دو" را بشمارید. این کار را به تعداد 10 بار تکرار کنید ، سپس دوباره از یک شروع کنید.
  6. وقتی سرگردان هستید برگردید . ذهن شما سرگردان خواهد شد. این یک قطعیت تقریباً مطلق است. مشکلی از این بابت وجود ندارد. وقتی متوجه می شوید ذهنتان سرگردان است ، لبخند بزنید و به آرامی به نفس خود برگردید. دوباره "یک" را بشمارید و از ابتدا شروع کنید. ممکن است کمی احساس نا امیدی کنید ، اما طبیعی است، همه ما این کار را می کنیم. 
  7.  یک نگرش عاشقانه ایجاد کنید . افکار و احساساتی که در هنگام مراقبه بوجود می آیند ، همانطور که خواهند دید با نگرشی دوستانه به آنها نگاه کنید آنها را به عنوان دوست ، نه متجاوز یا دشمن ببینید. آنها جزئی از شما هستند ، هرچند همه شما نیستند. دوستانه رفتار کنید و خشن نباشید.
  8. زیاد نگران نباشید که این کار را اشتباه انجام داده اید، مشکلی نیست ، همه ما انجام می دهیم. فقط خوشحال باشید که آن را انجام می دهید.
  9. نگران پاک سازی ذهن نباشید  بسیاری از افراد فکر می کنند مراقبه در مورد پاکسازی ذهن شما ، یا متوقف کردن همه افکار است. اینطور نیست این ممکن است گاهی اتفاق بیفتد ، اما این "هدف" مراقبه نیست. اگر فکر می کنید، طبیعی است. مغز ما کارخانه های فکری است و ما نمی توانیم آنها را تعطیل کنیم. درعوض ، فقط سعی کنید تمرکز توجه خود را تمرین کنید ، و وقتی ذهنتان سرگردان است مقداری بیشتر تمرین کنید.
  10. خودتان را بشناسید . این تمرین فقط تمرکز توجه شما نیست ، بلکه یادگیری نحوه کار ذهن شماست. درون آن چه خبر است؟ از احساسات سخت اجتناب کنید ... می توانید خود را درک کنید.
  11. با خود دوست شوید . همانطور که خود را شناختید ، این کار را به جای انتقاد ، با نگرشی دوستانه انجام دهید. شما در حال شناختن یک دوست هستید. لبخند بزنید و به خود عشق ببخشید.
  12. اسکن بدن را انجام دهید . کار دیگری که می توانید انجام دهید ، توجه خود را همزمان به یک قسمت از بدن متمرکز کنید. از کف پاهای خود شروع کنید - احساس آنها چگونه است؟ به آرامی به سمت انگشتان پا ، بالای پاها ، مچ پا و تا انتهای سر خود حرکت کنید.
  13. به نور ، صداها ، انرژی توجه کنید . مکان دیگری برای جلب توجه ، دوباره بعد از اینکه حداقل یک هفته با نفس خود تمرین کردید ، نور اطراف شما است. فقط چشمهای خود را به یک نقطه نگاه داشته و به نور اتاقی که در آن هستی توجه کنید. روز دیگر ، فقط روی صداها تمرکز کنید. یک روز دیگر ، سعی کنید انرژی موجود در اتاق اطراف خود (از جمله نور و صدا) را متوجه شوید.
  14. واقعاً خود را متعهد کنید. فقط نگویید ، "مطمئناً ، من این کار را برای چند روز امتحان می کنم." واقعاً خود را به این امر متعهد کنید. در ذهن خود، حداقل برای یک ماه برنامه ریزی کنید.
  15. شما می توانید آن را در هر مکان انجام دهید . اگر در مسافرت هستید یا سرکار می روید ، می توانید در دفتر خود مراقبه کنید. در پارک. در طول رفت و آمد یا همانطور که در جایی قدم می زنید. 
  16. با دوستان خود اعلام حضور کنید. در حالی که من مراقبه تنهایی را دوست دارم ، شما می توانید این کار را با همسر یا فرزند خود یا یک دوست انجام دهید. یا فقط با یک دوست تعهد دهید که هر روز صبح مدیتیشن را انجام دهید. این ممکن است به شما کمک کند تا مدت طولانی تری آن را ادامه دهید.
  17. وقتی کارتان تمام شد لبخند بزنید. دو دقیقه بعد از اتمام کار ، لبخند بزن. سپاسگزار باشید که این وقت را با خود داشتید ، به تعهد خود پایبند بودید، که به خود نشان دادید قابل اعتماد هستید ، جایی که وقت گذاشتید تا خود را بشناسید و با خود دوست شوید. این دو دقیقه ی شگفت انگیز از زندگی شماست.

مراقبه همیشه آسان یا حتی مسالمت آمیز نیست. اما این مزایای واقعا شگفت انگیزی دارد و شما می توانید از همین امروز شروع کنید و تا آخر عمر ادامه دهید.


چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده